torsdag 28 januari 2010

Armas till Kuban, Eguren till Lazio.



"Hej, Igor Armas här

Jag vill bara säga tack till alla och tacka Hammarby så mycket. Jag har haft ett väldigt bra år här och fått många nya vänner som jag kommer att sakna. Jag kommer sakna Årsta IP och jag kommer verkligen att sakna Söderstadion.

Jag vill också säga att jag är ledsen, men sådan är fotbollen och jag hoppas ni förstår mig.
Jag önskar alla lycka till och jag hoppas verkligen att Hammarby tar klivet upp i Allsvenskan igen i år.

Jag älskar er och kommer aldrig att glömma er.
Tack så mycket.
/Igor"

http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuellt/artiklar/?articleid=35091

Igor "i will kill you" Armas lämnar Bajen. En stor förlust för oss alla som gillar spelare med den rätta inställningen, som inte bangar på att offra sig och som spelar med den rätta känslan.
Även mot slutet av säsongen -09, då många andra spelare verkade uppgivna, kunde man nästan känna energin och frustrationen från Igor på plan till oss supportrar i klacken.

HAN om någon har visat ÄKTA bajen-hjärta och inget jävla komma-dragandes-med-benen-efter-sig och ha en taskig attityd.

TACK för allt Igor, Du är och kommer att vara saknad.

En kul nyhet är att det har skurit sig ordentligt mellan den gamla bajaren Eguren och tränaren i Villareal, som vill låna ut Eguren resten av säsongen till Lazio! Fan va härligt. Där hör du hemma Eguren. Se upp för Di Canio bara..han har lite konstiga åsikter..hehehe..

/bajen vafan annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar